Mayıs 2022: Cesaret

Beklenti mutluluğun katilidir diye bir laf var. Cümle doğru ama tersi de doğru: beklentisizlik de mutluluğun katili. Bazen mutluluk sadece olması umulan şeyin ihtimalinde oluyor. Zaten çoğumuz o ihtimaller gerçekleşince bekleme süreciyle karşılaştırıldığında daha az tatmin yaşamıyor mu? Sıfır beklentiyle hareket ettiğinde sıfır zevk alıyorsun.

Bu aralarki favorim Nathaniel Drew ve Faizal Westcott. İkisini de izlediğimde ilham doluyorum. Nathaniel'ın Skillshare'da hayatını dökümente etme ve maksatlı yaşamayla alakalı bir kursunu bitirdim.  Faizal'ın Youtube kanalına, estetik ve sakin videolarına hayran kalıyorum.

Bu hayatta ne yapmak istediğimle alakalı emin olduğum tek şey hikaye anlatmaya devam etmek istediğim.

Bu ay film yıkattım. Kullanmadığım tek bir filmim kaldı. Ondan sonra ucuza film bulamazsam artık bu hobiye mecburi veda.

Bu ay ne doğru düzgün yürüdüm, ne de beslendim. Jack London'ın bir kitabına başlamıştım, bitirmedim. Tavandaki Ayak İzleri, Tatil ve Hasan Mellah radyo tiyatrolarını dinledim. Daha önce dinlediklerim hakkında pek yorum paylaşmamıştım ama Tatil inanılmaz sıkıcıydı.

Yeni demlenmiş bitki çayı kokusu beni rahatlatıyor. Stresli hissediyorsam Insight Timer'dan 10 dk civarı doğa sesi açıp bazen yeşil çayımla bazen yeşil çayımsız dinliyorum ve cidden ilaç gibi geliyor. Uzun vadede iç huzuru sağlamış bir bireye dönüşmüyorsunuz, en azından ben dönüşmedim ama anı kurtarabiliyorsunuz. Doğa sesi ve bitki çayının meditatif etkisini övmekten bıkmayacağım.

Bu ay iş hayatımda önemli bir değişiklik oldu.

Haziran bitince görüşürüz.



Yorumlar

  1. Lütfen hikaye anlatmayı bırakma. Dinlemek için buradayız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle. Bu yazıları okumak bana ilham ve keyif veriyor..

      Sil

Yorum Gönder