Haziran 2022: Bıkkın

Ortalama 16 yıllık okul hayatının her dönemi arasında boşluk oluşu seni o düzene alıştırıyor. Bu alışkanlığın ne kadar çekirdeğine yerleştiğini iş hayatına girince anlıyorsun. Dönemler var ama arada boşluk yok. Özel sektör için iş hayatı treni ne olursa olsun hiçbir durakta durmadan yolculuğuna devam ediyor.

Bu blogu yazarken en zorlandığım şey yazdığım ayki duygularımı bulunduğum ayki duygularımla karıştırmamaya çalışmak. Temmuz ayı hayatımın en kötü aylarından biriydi. Haziran her şeye rağmen fena değildi. 

Bu ay üniversite arkadaşlarımla okulda buluştuk. Nathaniel Drew'ün bir Skillshare kursunu daha izledim. Çiçek resmimi tamamladım. 

Yürüyüş yaptığım yolda Mayıs gibi beyaz çiçekler açıyor. Fotoğraflarını çekmeye gidecektim, erteleyip durdum. Ben gittiğimde ise solmuşlardı. Canım sıkıldı.

Bu ayki favori aktivitem iş çıkışı Karaköy'e yürümek, Haliç'te günbatımını izlemek oldu. 

Bu ay Jack London'ın Yıldız Gezgini kitabını okudum, Kayanın Sırrı radyo tiyatrosunu dinledim. 

Bu ay dalgaya karşı yüzmekten, fıtratıma karşı gelmekten yoruldum.




Yorumlar