Temmuz 2022: Ağır

Pes etmemek meziyet gibi geliyor insana ama uzaktan bakınca anlıyorsun bazen pes etmenin mental sağlığın için yapabileceğin en iyi şey olduğunu. Son bir senede ilk defa okuduğum bir kitabı yarım bıraktım, bulunmak istemediğim bir yerde bulunmadım, sorumluluk almaktan kaçtım. Bazen kaçmak gerekiyormuş ama ne zaman bilmiyorum. Hala yarım bırakırsam bunun karakterimin bir özelliği haline gelmesinden ve cesaretimi kaybetmekten korkuyorum.

Bu ay iyi başladı, çok kötü devam etti, ortalama bir şekilde bitti. 

Duygu yoğunluğu düşük insandan sanatçı olmaz. Duygular sanat yapmaya iter insanı. Elbette bu hediyenin bir de bedeli var. Herkesten daha hassas olursun. Dertler, senin ya da başkasının, üzerinde iz bırakır, yürüyüp gidemezsin.

Bu ay Gecenin Son Sözü radyo tiyatrosunu dinledim, okuduğum kitabı 4/5'i bitmişken bıraktım, iş yerindeki favori iki insanımdan birini başka bir şirkete doğru yolculadım. 

Bu ay Shutterstock hesabıma bir gazla fotoğraflar ve videolar yükleyeyim dedim, yüklemelerimin 9/10'u reddedildi.
Bu ay bir video paylaştım, markerla bir resim yaptım, eski ekibimle korku evine gittik. Ömrümden birkaç yıl eksilmiş olabilir. 


Bu ay hayattaki en önemli şeyin huzur olduğunu bir kez daha anladım.



Yorumlar