Ekim 2022: Zirve

“Nasıl bittiyse bundan öncekiler, bu da biter. Bite bite sonunda ben de biterim, olur biter." 

Bu ay yine vlogger olasım geldi ama baktım, buraya yazacaklarımı geçirdiğim süzgecin delikleri bile daralıyor, zannetmiyorum rahatça video çekeceğimi diyip 16. kez bu fikrimden vazgeçtim. 

Bu ay bir hevesle günlük 7 dakikalık yüz yogasına başladım. Kinesiyoloji bantı bile aldım. İnşallah şöyle bir beş yaş gençleşirim. 

Bu ay duygularımı koyacak yer bulamadım. Duyguları bastırmadan yaşamanın zorluğunu bir kez daha kendi kendime teyit ettim. 

Bu ay hiç kitap bitirmedim. Tutunamayanlar'a başladım ama ne zaman biter, Allah bilir. Dinlediğim sesli hikayeyi de bitirmedim. Yürürken yanından geçtiğim sarmaşıklar Sonbahar'dan Kış'a doğru geçerken kızarmış mı diye gidip bakmadım. Zaten avokado ağacım da hastalandı. 

Bu ay Urban Sketchers İstanbul buluşmasına gidip son birkaç haftamın en keyifli gününü yaşadım. Atatürk Arboretum'unu ilk defa görmüş oldum bu bahaneyle.


Senin gibi hisseden insanlarla bir arada olduğunda evinde hissediyorsun. 

Bu ay bir şeyden vazgeçtim.



Yorumlar