Ocak 2023: Manipülasyon

Dalgadan kaçıp kumsala dönersem bir daha asla yüzememekten korktum. Dalgadan kaçmadım ama istemeyeceğim kadar su yuttum.

Geçen seneki Ocak yazısına bakıp geçen seneki beni hatırladım. Olaylar ve kişiler değişmiş ama ben iki Ocak'tır aynıyım. Bunu görene kadar bu sene bloga devam etme konusunda kararsızdım. Kendime izler bırakmam işe yarıyormuş, bari devam edeyim.

Bu ay film yıkattım. Peşimizde Biri Var ve Cinayet Emri radyo tiyatrolarını dinledim.

Usk ile Rahmi Koç Müzesinde çizdim. Sanırım ilk ayakta çizimimi yaptım. Ortala 1.5 saatte çizim ve boyamayı bitirdim. Araba resimlemek, hem de bunu su kabını devirmeden ayakta yapmış olmak iyi hissettirdi.

Bu ay kafayı yedirten belirsizliklerin nasıl da önemsiz hale gelebileceğini öğrendim.

Yorumlar

  1. Bloga devam etmelisin mutlaka ya, bir saat önce falan işe başlamadan kafamı dağıtayım diye girdim buraya derken eski buluşma notlarını falan gördüm, Eskişehir postuna bakarken sanki üzerinden bin yıl geçmiş gibi oldu. Hala da çıkamadım buradan, oysa bayağı da işim var :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogundan keşfettiğim Yerinde Çizer'in blogumda dolanması bir onurdur. Etrafa bi bakayım çer çöp var mı rezil olmayayım. :D
      Şaka bi yana ben de anlamıyorum zamanın nasıl geçtiğini. Sağa sola izler bırakarak/blog tutarak farkına varmaya çalışıyorum ne yaşadığımın. Yine de her şey hayal gibi

      Sil

Yorum Gönder