Şubat 2023: Nabız

Bu hayattaki en değerli şey ruh sağlığıdır. Her adımın ön koşulu ruh sağlığının belli bir noktada olmasıdır. İnsanlar birbirine 'harekete geç' tavsiyesinde bulunurken ağzını korkak alıştırmalıdır. Sabah ekside değil sıfır noktasında uyanmak sahip olunabilecek en büyük zenginliktir. 

Bu ayın başı bunalımlı, ortası müthiş, sonu ortalamaydı. 

Bu ay Roma'ya gittim. Kolezyum'un en üst katında Esther'le, sonrasında hostelden arkadaşı Julia ile tanıştım. Beraber yemek yedik, sokak sokak Roma'yı turladık. Esther bana, ona tam ihtiyacım olduğu anda hediye edildi. Onunla tanışana kadar hala kafamın içinde yaşıyordum. Onun sayesinde etrafı gördüm. 

Yürüyerek Vatikan'a geçtim, müzeleri gezdim, ayak parmaklarımın acısından yürüyemeyecek hale geldiğimde bazilikaya oturup çizim yaptım. Işıklı yapıları nasıl renklendireceğimi anladım. 

Bu ay da kitap bitirmedim, okuma alışkanlığımı büyük oranda yitirdim. Usk ile çizime gittim, Hatay'da yıkılan yapıları çizdik.

Doctor Who Flux'dan bir bölüm daha izledim. Flux sürpriz bir şekilde bayağı iyi olmuş. Son beş dakikada çözümlenen, doldurma DW bölümlerinden çok sıkılmıştım. Keşke diziyi bu kadar batırmadan yapsalarmış bu sezonu. 

Bu ay, güzel anlar yaşarken bu anların bozulmasından korkmamam gerektiğini, çünkü an'ın çoktan geçip anı olduğunu ve artık ona kimsenin dokunamayacağını, o anının sonsuza kadar benim olduğunu anladım.

Yorumlar