Nisan 2023: Kabul

"Bir mum yakan bir gölge yaratır." 

29 yıl önce bu ay doğdum. 29 yıl nasıl geçti anlamadım ama kilit yaşlarımın 5.5, 7, 12, 15, 19 olduğunu tespit ettim. Her zaman kendim olduğumu zannettim ama aslında karşımdakini ne kadar aynaladığımı fark ettim. 15 yaşımdan sonra bamyayı, 27 yaşımdan sonra patlıcanı sevdim. Spor yapmayı, coğrafya çalışmayı ve mekan betimlemelerini okumayı hiç sevmedim. 

Bu ay Barselona'ya, oradan Baga'ya, oradan Ax Les Thermes'e, oradan da Andorra'ya gittim. Park Guell'i, Sagrada Familia'yı ve Picasso müzesini gezdim. Bol bol fotoğraf-video çektim, inanılmaz mutlu hissettim. Adını sormayı akıl edemediğim İspanyol Teyze'yle, Carlos'la ve Mohamed'le tanıştım. Mis gibi bir havada Casa Mila'yı resmettim. 


Bu ay Yerdeniz Büyücüsü'nü okudum, Atuan Mezarları'na başladım. Gazhane'de bir yapıyı ve yediğim en kötü noodle'ın kutusunu çizdim. Eskizsiz çizerek doğru perspektifi yakaladığımı görmek çok mutlu etti. 

Bu ay Amor Fati prensibini hayatıma uygulamaya karar verdim.



Yorumlar