Mayıs 2023: Red


"Ne ileride ne geride olmak istemek. Olana katlanmanın, onu kabul etmenin ötesinde olanı sevmek."
Amor Fati'yi mümkün mertebe benimsedim bu ay. Artık beynimde döndürmekten bıktığım olmuşlar ve olmamışlar silsilesi canımı daha az sıktı. Kolay olmadı tabii benimsemek, insan güvenli alan bildiği hüzün ve pişmanlık yuvasına çekilmek istiyor, her ne kadar bu alan yavaşça zehirlese de. Duygularımı bastırıp bastırmadığımdan emin değilim. Amor Fati mutluluk değil ama kafa rahatlığı veriyor. Benim bu ay bu rahatlığa ihtiyacım vardı.


Bu ay 74 bölümlük anime "Monster"ı bitirdim. Ekiple Burgazada'ya gidip yemek yedik. Yerdeniz serisinin ikinci kitabı Atuan Mezarlarını bitirdim. Tam "bu ne biçim devam kitabı" dediğim noktada Yerdeniz Büyücüsü'ndeki ana karakter olaya dahil oldu. Özlediğim bir arkadaşı karşılar gibi sevindim.
Cinayetlerdeki Sırlar radyo tiyatrosunu dinledim. Şener Şen'in seslendirmesini çok sevdim. Yaptığım resmi canlandırayım derken bozdum, bozduğumu düzeltirken nasıl hissetmem gerektiğini bilmediğim bir hale getirdim. Bozulmamış hali aşağıda.


Ve bu ayın en güzel olayı: Usk İstanbul ekibiyle Eskişehir turu. Sabah 6.20 treniyle Eskişehir'e gidip Usk Eskişehir ekibiyle buluşup koca bir ekip olarak şehri turladık, çizim yaptık ve 18.47 treniyle İstanbul'a döndük. Bu vesileyle ilk defa trene binmiş ve 21 yıl sonra Eskişehir'i tekrar görmüş oldum. Eskişehir'i artık güzel hatırlayacağım.



Bu ay bunca kazancın arasında birini kaybettim.

Yorumlar