Haziran 2023: Olağan

“Bugün ne yaptın canım?” zamanı yaklaşmıştı demek. Turgut birden günü anlatarak tekrar etmenin getireceği yorgunluğu duydu."

Ben de bu ayı anlatacak olmanın getirdiği yorgunlukla 3 hafta geçirdikten sonra normalden de kısa yazıp kaçmaya karar verdim. Artık ayı geçirken notlar almayı, bir şeyler çekmeyi de unutuyorum. Bir gün aylık yazmayı da unutacağım.

Ne olduğunu bilmediğim bir şeyleri bekliyorum hem de uzun zamandır. Her adımımı "şu olaylar bir bitsin de" der gibi sonraya erteliyorum, yaşamaktan keyif almak da dahil. Arada kaçan zamanı dert etmeti de bıraktım.

Bu ay kedim bir kaza geçirdi. İş hayatımda güzel bir değişiklik oldu. En Uzak Sahil ve Tenahu'yu okudum. Hiç aklımda yokken diş plağı taktırdım. Usk Eskişehir videosunu editleyip aşık oldum. Bayramda biri kötü olmak üzere 4 resim yaptım.

Bu ay insanlar kendi sevgi dillerini oluşturmayı bıraksa ve evrensel bir dili takip etse hayatımızın nasıl da kolaylaşacağını düşündüm.





Yorumlar