Temmuz 2023: Geri

Geçen seneden adını kara listeye aldığım Temmuz ayını bu sene aklayabilmek için içine yapılabilecek en iyi aktivitelerden olan dost ziyaretini koydum; Antalya'da Özlem'imi ziyaret ettim. Çeşitli bitkilerin, böceklerin içine şifa koyan Allah insanlara da koymuş olacak ki bir insan diğerinin örselenmiş ruhuna baharı getirebiliyor. Teras sohbetleri, gezme, yüzme, bolca yemeyle kendime geldim. 

Ayın sonuna doğru iş için Ankara'ya gittim, Aspava'sı, Sıralı'sı derken kilo alarak döndüm. Ayrıca Ankara mı daha sıcak, Antalya mı; karar veremiyorum. 

Bu ay yeniden İkinci Bahar izlemeye başlayacakken Yeditepe İstanbul'a döndüm. Kitap okumayı unuttum. Tam Temmuz güzel gidiyor derken arkamdan itildim. Ben de durur muyum, bu ay yaşadığım tüm güzel anılara tutundum, demek isterdim ama melanlolik kişiliğim fırsattan istifade kabuğuna çekilmek istedi; ben de başüstüne dedim. 


Bu ayı çok özlediğim Sirkeci-Karaköy turu, kafede bir çizim ve nispeten boş olan İstanbul'un şükrüyle kapadım.



Yorumlar