Eylül 2023: Sakin

Geçen sene ne yazdığıma baktım, başımı okşayasım geldi. Blogla beraber kendi zaman makinamı yapmış oldum; bir fotoğrafla, bir saniyelik videoyla geçmişte olup biten aklıma doluşuveriyor.

Bu ay arkadaşımın düğünü için Bursa'ya gittim. Kalabalığına rağmen bulunmaktan keyif aldığım bir şehir. Aralık'taki gidişimde ne kadar üzgün olduğumu hatırladım. Her şey gibi o günler de geçmiş.

Bu ay 11 yaşındaki yeğenimi usk buluşmasına götürdüm. Karaköy'ü, Kabataş'ı ve Taksim'i(n girişini, Taksim'in tamamına katlanacak gücüm yok) turladım. Bir süredir görüşemediğim arkadaşlarımla vakit geçirdim. Japon pankeki yedim. Martin'i Kim Delirtmek İstiyor, Süslü Karakol Sokağı, Aşk-ı Memnu radyo tiyatrolarını ve Sırça Köşk kitabını dinledim. Süslü Karakol Sokağı vakit kaybıydı.

Bu ay film yıkattım. Hemen hemen tüm kareler yanmış. Bayat sinema filmini basçek makinede kullanmak kötü bir fikirdi. Fotoğrafçının remjet katmanını temizlemekle uğraştığını da sanmıyorum.


Bu ay çok güzel bir tesadüf yaşadım ve enerjimle neler yapabileceğimi anladım.



Yorumlar