Aralık 2023: Mutlu

Derin bir ruh sıkıntısıyla başladığım 2023 musmutlu bir Aralık'la son buldu. Ne bu kadar düşmeyi, ne de bu kadar uçmayı beklemiyordum.

Bu ay İngiltere'de başladı. İlk defa bir ülkeye gitmeden bu kadar heyecanlandım. Çok gitmek istediğim için değil, ilk defa duygularıma set koymadığım için. Kontrol deliliğimi bırakınca hafifledim, yükseldim. Weybridge'de kaldım, hemen hemen her gün Londra'ya geçtim. Şehrin insanı dahil her şeyini çok sevdim. İngilizler soğuk diyenler yalan söylemiş.

National Gallery ve London Eye çizimleri yaptım. Sadece uzun süre sabit durduğumda üşüdüğümü saymazsak üşümedim. 

Günübirlik geziye katılıp Winsor'a ve Oxford'a gittim, tam bir fangirl gibi Stonehenge'i ziyaret ettim, Doctor Who yürüyüş turuna katıldım. 

Portobello'da mağazaları gezdim, Regent Park'ta yürüdüm, Baker Street'te turladım. Yeğenlerimle Hyde Park'taki Winter Wonderland'e gittim. Yürüdüm, yürüdüm, yürüdüm.

İngiltere seyahatimin ortasında Kings Cross'tan trenle Edinburg'a geçip birkaç gün de orada kaldım. Buranın havası daha sertti ama hiç takılmadım. Bire bir Harry Potter evreni olan şehrin atmosferine fena tutuldum. Tabii hayal gücüne hayran kaldığım JKR'a olan hayranlığım da bu birebir yansıtmaları görünce balon gibi söndü.

Edinburg kalesini gezdim, kendime İskoç kahvaltısı ısmarladım, Christmas marketleri gezdim, Dean Village'a gittim. 

Artık göreceğim bir şey kalmadığına ikna olduktan sonra İngiltere'den İstanbul'uma döndüm. Ay sonu birkaç gün Yalova'ya geçtim. Biraz kafa dinleyip biraz çalışarak seneyi orada kapattım. 

Teşekkür ederim Allah'ım. 

Ve teşekkür ederim aslında yaşadığıma ikna olmak için kendime not bıraktığım bu yazıları okuyarak bana eşlik eden sevgili okuyucular. Umarım seneye de görüşürüz. 

https://music.youtube.com/watch?v=78bkjR4RWhY&si=q3eXt-9mDe3tsiVj 

Yorumlar

  1. Aralık ayını cidden merak ediyordum sonunda düşmüş sayfalara, biz de bu güzel yazılar için sana teşekkür ederiz, bu sefer bayağı beklettin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralarda olduğun için teşekkür ederim. :) Bir dahakine daha kısa sürede yazarım demek istiyorum ama olmuyor asla

      Sil
  2. Çizimleriniz ve yazılarınız gerçekten güzel.Resim yeteneğinizi kendiniz mi geliştirdiniz yoksa üniversitede bununla alakalı herhangi bir bölüm okudunuz mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim. Çizim eğitimim var, suluboyayı kendim öğrendim. Üni bölümüm bambaşka :)

      Sil

Yorum Gönder