Ağustos 2024: Nefes

Son üç ayımın en yüksek mutluluk ve huzur seviyesinde ama genele bakarsak ortalamamın altında sayılabilecek bir seviyede ayı bitirdim. Yine de dünya varmış. 

Bu ay Rezonans Kanunu ve Doğru İstersen Olur kitaplarını bitirdim. Sürekli kendime yardım edeceğim diye bir şey buluyorum: Yok egoyu bırakma, yok Stoisizm, yok "Letting Go", yok "zaten var" mentalitesi, yok çekim alanı, yok nefes meditasyonu, yok Qiqong. Her toparlanmadan sonra unutuyorum öğrendiklerimi ve yeniden dipte başlıyorum yeni bir durumda. Yeniden bir şeylerin arayışına giriyorum. Belki de öğrendiklerim hizmetini tamamlıyor ve o yüzden gidiyor aklımdan. Ama bu öğrendiklerimi hayatıma yaysaydım bir sonraki durumu ne kadar hafif atlatacağımı düşünmeden edemiyorum. 


Bu ayki en büyük aydınlanmam üzüntümü strese çevirdiğimin ve üzüntülü tarafımın aksine stresli tarafımın umutsuz olduğumu öğrenmem oldu. Üzüntüde kalmaya çalışıyorum. 

Bu ay sonunda bazı gidişler netleşmiş oldu.

Yorumlar